Verifierad recension
2/10 Dåligt
26 mars 2026
Kladdigt på golvet. Luktade stall. Nymålat i taket med påsar fasttejpade över brandvarnarna. Toalettsitsen trasig och av en modell som inte passade toaletten. Toalettpappershållaren trasig. Elkablar hängande ur badrumsväggen. Ingen fjärrkontroll till teven. Ingen varmvatten på morgonen. Hissen hade ingen städat på veckor. Stökigt och skräpigt i korridorerna. 300kr för frukost med kall scrambled egg & bacon samt i övrigt mediokert urval.



Joakim
Joakim, 1 natts resa


















