Verifierad recension
10/10 Enastående
6 juli 2025
Toppenställe!
Vi var jättenöjda med vår vistelse på Hotel Del Sol. Vi blev positivt överraskade över frukosten som var klart över förväntan. Tre sorters bröd, fyra-fem sorter med sötsaker, yoghurt och olika typer av havregryn. Gratis kaffe och juice under hela dagen.
Sängarna var bra men lite ovant med 140 cm dubbelsäng men det funkar ju det med.
Det fanns oftast parkering på innergården och garaget som man annars fick ställa sig på låg väldigt nära.
Om man vill ta bussen till Downtown/Fishermans Wharf så finns det busshållplatser i närheten.
Sammanfattningsvis ett toppenställe och du kommer inte bli besviken om du väljer det här hotellet.
Robert
Robert, 5 nätters resa
























