Verifierad recension
10/10 Enastående
19 feb. 2025
All inclusive-vistelse tillsammans med min 10-årige son. Vi blev bra bemötta och hotellet var väldigt fint.
Värt att tänka på dock är att hotellet är femstjärnigt, och att det finns viss klädkod att tänka på; t.ex. inga bara axlar eller flipflops i restaurangen. Det hade varit bra om det skrevs ut någonstans på deras hemsida. Jag var där och letade efter denna information innan resan, men fann den inte och packade därför för "sommar".
Elin
Elin, 4 nätters resa

























