Verifierad recension
4/10 Hyfsat
3 dec. 2025
Det positiva var att det va ett lagom stort rum, stor dusch, skön säng och skön kudde.
Det negativa va att vi valde detta hotell enbart för spa delen, men fick information att spa va stöngt pga renovering EFTER att vi bokat, enda kompensationen va en juicez en läsk och en öl, samt en rabatt på att äta kvällsmat på hotellet på cirka 20%,.
Men ändå få betala cirka 600 sek för en kvällsmat. Riktigt dåligt., de kunde iallafall bjudit på kvällsmaten.
Ett 5 stjärnigt hotell, som erbjuder 20% rabatt på kvällsmat när spat är stängt, och hotellet kostar 2400:- per natt.
Rekomenderar inte detta hotellet.
Man kan få mycket böttre hotell för mindre pengar.
Alexander
Alexander, 1 natts resa



























