Verifierad recension
10/10 Enastående
13 mars 2026
Otroligt fint och trevligt hotell, personalen var otroligt trevliga och hjälpsamma samt generösa!
Vi bodde här med vår dotter på 1 år, att ha egen tvättmaskin/diskmaskin och kök var därför väldigt praktiskt!
Föreslår att hyra en bil dock då det inte finns jättemycket att göra i området, vi hade bil och man tog sig runt väldigt enkelt och det var trevliga städer åt alla håll!
Vi åt aldrig på hotellets restauranger då vi lagade mat i köket samt åt ute!
Kan varmt rekommendera stället och vi kommer nog tillbaka!
Leo
Leo, 7 nätters resa



























