H10 Cubik
Lyxhotell med 2 barer/lounger nära Palau de la Musica Catalana
- Gratis wi-fi
Enastående
Internet
Bra internettillgång
Stämning
Toppenstämning
Bar & dryck
Utmärkta drycker
Rum
Underbart rum
H10 Cubik
från 1 093 SEK- Classic Barcelona
- Classic-rum
- Superior-rum
- Juniorsvit
- Classic Barcelona Single Room
- Classic enkelrum
- Single Junior Suite
- Superior enkelrum
- Svit
- Suite Single Use
Känns det inte helt rätt?
Fortsätt söka på Barcelona, SpanienSenaste recensioner
Enastående 9,6 Av 797 recensioner
Enastående
Underbart
Fantastisk vistelse Bästa läget Kan verkligen rekommendera hotellet
Chenay, se7 nätters familjeresa
Enastående
Fint hotell med bra läge, mycket trevlig och hjälpsam personal. Vi hade fått ett jättefint och ljust rum med badkar, tyvärr så var det lyhört och grannarna gick i dörren sent på kvällen och tidigt på morgonen, vi fick byta rum eftersom detta höll oss vakna. Tyvärr innebar det att vi fick ett enklare rum men det var lugnt och tyst. Gott kaffe, ordentligt med vatten och lyxiga badprodukter fylldes på varje dag.
Sara, se4 nätters romantisk resa
Enastående
Snyggt hotell i Barcelona H10 Cubik
Super fräscht och trevligt hotell. Snygg inredning. Alltid trevligt bemötande från alla. Trevligt med ett glas Cava vid incheckning och super bra service genom fri uppgradering av rummet. Hotellet ligger bra med närhet till allt men ändå inte mitt i turist myllret. Takbar med härlig utsikt och även en fräsch liten pool. Rekommenderar varmt det här hotellet.
Linda, se3 nätters romantisk resa
Enastående
Fantastiskt
Ett härlig fräscht hotell. Perfekt läge. Underbart bemötande i receptionen, uppgraderad, välkomstdryck och även varsin gratis dryck uppe i baren på takterrassen. Rituals härliga duschprodukter, massor av bra saker som man kan behöva som paraply, skohorn, rakhyvel med mera. Känns som man tänkt till för att ge gästerna en härlig vistelse. Sköna sängar, bra frukost och stora rum och badrum.
Camilla, seFamiljeresa
Enastående
Superbt i Barcelona, trots terrorattack.
Vi hamnade mitt i terrorkaoset och fick mycket god hjälp och stöd av hotellpersonalen. Ett fantastiskt hotell i centralt läge med stora, tysta och bekväma rum. En utomordentlig frukost därtill. Räkna dock inte med att ligga vid poolen, då det är ont om platser, på en i övrigt härlig takterrass.
Håkan, se3 nätters familjeresa
Stämmer inte beskrivningen av det här boendet? Meddela oss


