Verifierad recension
8/10 Mycket bra
8 juni 2026
Vi var väldigt nöjda med hotellet. Då det ligger mitt i stan är det nära till både sevärdheter, butiker och restauranger. Bussar och trams går alldeles förbi hotellet och det tar mindre än 10 min att gå till tågstationen. Trots att det ligger mitt i stan var det ändå förvånadsvärt lite oljud både från gata och andra rum. Vårt rum låg dock inte mot någon stor gata. Rummet var bekvämt med badkar, hårfön och vattenkokare och personalen hjälpsam och trevligt. Hotellet är lite slitet och vi hade önskat lite större utbud på frukosten, men med tanke på hur billigt det var jämfört med hotellen runt omkring var det helt ok. Överlag är vi nöjda och kan tänka oss att bo där igen.
Anna
Anna, 6 nätters resa



















