Verifierad recension
10/10 Enastående
1 feb. 2026
Personalen var fantastisk! De gjorde allt för att vi skulle trivas o ha det bra! Magisk utsikt ner på havet. Fint, rent o fräsch, härliga gemensamma ytor att vara på, fin uteplats/veranda med en liten pool att svalka sig i. Trevlig o god frukost, fin frukt! God middag som gick att köpa till kvällen, lagom till solnedgången! Vin och dryck i kombination med mat finns förbättringspotential. Inte så mycket ställen att promenera till, men fungerar enkelt att ta sig med Uber om man inte har egen bil.




Jeanette
Jeanette, 3 nätters resa




























